Повернення і гарантія

Умови повернення

Якщо з якої-небудь причини вам не підійшли світильники, то їх можна повернути протягом 14 календарних днів після покупки при дотриманні наступних умов:

Светильники: интернет магазин Лампа
Товар не був у експлуатації, на ньому немає слідів монтажу
Светильники: интернет магазин Лампа
Провід, шнури і ланцюги з комплекту виробу не були обрізані або укорочені
Светильники: интернет магазин Лампа
Повністю збережена заводська упаковка і комплектація товару

Як оформити повернення?

1. Для повернення товару, вам необхідно обов’язково заповнити заяву на повернення. Ви можете заповнити онлайн за посиланням - Заява на повернення товару.

2. Для Києва і передмістя, повернення здійснюються через наш пункт видачі за адресою м. Київ, вул. Предславинська, 37-39, оф. 15, 1 поверх

3. Для інших міст України, всі повернення товарів оформлюються через Нову Пошту.

За інформацією щодо процедури повернення та за додатковою інформацією – звертайтеся до менеджерів через чати або по телефону.

Коли буде повернення грошових коштів за товар?

Термін повернення залежить від способу покупки і методу повернення

1. Якщо ви сплачували готівкою і повертаєте в наш пункт видачі, то гроші ви отримуєте відразу на руки.

2. Якщо ви сплачували по рахунку або в відділені Нової Пошти, то повернення грошей здійснюється не пізніше 7 календарних днів , передбачених законодавством, але зазвичай гроші повертаються протягом 2-3 днів.

Кошти ми повертаємо виключно тим самим методом, яким і була зроблена оплата, і ніяк інакше, це вимога чинного законодавства.

Гарантійне обслуговування

Інтернет-магазин Lampa гарантує високу якість усіх люстр та світильників, представлених на нашому сайті.

Умови гарантійного обслуговування:

  • Гарантія поширюється на заводський брак та дефекти матеріалів, що виникли протягом гарантійного строку.
  • Для отримання гарантійного обслуговування Вам необхідний чек або накладна, яку Ви отримали при покупці. Строки гарантії зазначені в накладній щодо кожного товару. Окремо гарантійний талон при продажі не оформлюється і це не передбачено законодавством.
  • Гарантійне обслуговування не поширюється на пошкодження, спричинені:
    • Неправильним монтажем або експлуатацією;
    • Механічними пошкодженнями;
    • Стихійними лихами;
    • Використанням невідповідних ламп або інших джерел світла;
    • Зносом деталей.
  • У разі виявлення заводського браку або дефекту протягом гарантійного строку, товар буде безкоштовно відремонтовано або замінено на новий.

Також, звертаємо вашу увагу на те що гарантія не поширюється на тестові лампочки, якими укомплектовані деякі товари.